On Thu, 03 Feb 2005 23:24:16 +0100, Mariusz Ufnal
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Dnia 03-02-2005, czw o godzinie 23:13 +0100, Wojciech Ziniewicz
> napisaÅ(a):
>
> Ja pobraÅem ze strony producenta. A moÅna z innej? Pytam bo mnie
> zaciekawiÅo twoje pytanie. Czy naprawdÄ nie wiesz skÄd moÅna zassaÄ???
duh... oczywiÅcie zassaÅem sobie pewnego dnia ze strony producenta ale
iloÅc bracketÃw ktÃra jest do wypeÅnienia mnie zniechÄciÅa. poza tym
nie jest na dobrze znanej nam licencji a wszyscy tak jakoÅ sobie
chwalÄ :)
myÅlaÅem po prostu Åe dostÄpna jest gdzieÅ indziej. np. z jakiegoÅ
repoztorium rpmowego czy cuÅ.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz