witam!

Czy ktoś używa VMware pod KDE czy też pod innym menadżerem i nie dostaje
komunikatu podczas uruchamiania VM (w moim przypadku WinXP) : Failed to open
sound device /dev/dsp : device or resource busy. Próbowałem VMware
WOrkstation 4.5.2, teraz sciagnalem VMware Workstation 5 beta,ale w obu jest
ten właśnie błąd. Czy arts w KDE całkowicie rezerwuje sobie prawo
do /dev/dsp ?

robiąc fuser /dev/dsp nie dostaje nic, więc tak jakby nic nie blokowało mi
tego. gdy robię killall /usr/bin/artsd i tak mam dźwięk w KDE.

VMware to wspaniały program do tego żeby już więcej windowsa nie włączyć
(oczywiście niewirtualnie ;) ), ale dla mnie dźwięk jest na nim niezbędny.
Zresztą,co tu dużo mówić, arts jest już od dawna i VMware powinno sobie z nim
radzić...

Jeżeli ktoś nie ma powyższych problemów albo wie jak może to obejść, to byłbym
naprawdę wdzięczny za informacje!

Pozdrawiam,
ML

Odpowiedź listem elektroniczym