Dnia 21/02/05 , napisałeś:

> Wpis w fstab (wg mnie):
>
> /dev/hda9     /winda  vfat    user,noauto     0       0

wpis mam nieco inny ;) ale to nie był problem (tak - był, bo już go
rozwiązałem :)).

Niestety nie mogę się pochwalić eleganckim rozwiązaniem ;( bo pomogło
polecenie make mrproper, a dokładniej:

---
cd /usr/src/linux
make mrproper
make menuconfig
make
make modules_install
---
^_^

Dzieki za wszystkim za zainteresowanie i podpowiedzi.

--
pozdrawiam,
Łukasz Milewski ([EMAIL PROTECTED])