On Tue, 8 Mar 2005 11:54:26 +0100 (CET), [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Mimo wszystko nie mogÄ siÄ oprzeÄ wraÅeniu, Åe zaleÅy Ci jednak na
> pomiarach w warstwie II.  PrzecieÅ sieÄ radiowa to zupeÅnie inna fizycznie
> siec niÅ ÅÄcze E1. IMHO rÃwnieÅ mosty podzielÄ tÄ samÄ sieÄ warstwy
> II na
> wiele segmentÃw warstwy I.
a co przeszkadza puÅciÄ E1 po radiu 2.4 Ghz :) ??
wÅaÅnie na tym mi zaleÅy, tylko nie wiem ile tych E1 moge puÅciÄ a
chce to zmierzyÄ. sÄk w tym Åe do tego jeszcze transmisja pakietowa
nad tym wszystkim ma iÅÄ wiÄc pomiary iperfem by TCP/UDP swojÄ
drogÄ...

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz