On Thu, 10 Mar 2005 09:36:34 +0100, Tomasz T. Ciaszczyk
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Witam,
>
> Dnia czw, mar 10, 2005 at 12:58:07 CET, Linuxstuff.pl - Michal Prokopiuk
> napisaÅ:

> nie.. albo bym olal lenia, albo poslal do szkoly aby sie nauczyl
> czytac, bo na myslenie chyba za pozno ;-).

a ja bym sie na waszym miejscu zastanowil co piszecie bo problem nie
leÅy w czytaniu bo czytaÄ umiem i jest BARDZO specyficzny dla debiana
aczoklwiek ja niestety po niemiecku ledwo kojarze bo tylko na takich
listach o tym piszÄ :(
MyÅlaÅem Åe juÅ ktoÅ z tym walczyÅ.
RozwiÄzanie nie leÅy absolutnie po stronie kodu tylko lekkiego
udziwnienia w paczkach debiana.
MianowiÄie od wersji testing w gÃre php4-pear nie leÅy w katalogu
/usr/share/pear tylko /usr/share/php w rÃÅnych plikach. Nie wiem po
prostu jak do tego podejÅÄ bo w php biegÅy nie jestem, a wiem Åe na
woodym nie ma tego problemu (mam bliÅniaczÄ instalkÄ).
Czasami warto sie chwileczkÄ zastanowiÄ i uspokoiÄ bo problem moÅe
wyglÄdaÄ wrÄcz tÄpo, ale nie jestem uÅomem Åeby pisaÄ "karta graficzna
mi nie dziaÅa, co mam robiÄ ? " :)

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz