witaj grupo!

mam takie male pytanko. Aktualnie uzywam Sarge'a ale mam zamiar zmienic system, teraz mam pytanko jaka wersja Debiana jest najbardziej odpowiednia
na komputer typu desktop? moje konfiguracje: p3 733 gf4mx plytka VH6 rev1.1 sblive rtl8139 -w sumie nic nowego, drugi to athlon xp, plytka nforce2 dzwiek, i lan zintegrowany, grafa redeon 9550. czy mam zassac nowego Sarge'a czy moze SID'a? prosze o jakies sensowne powody, dla ktorych polecacie jedna albo druga wersje
z gory dziekuje za pomoc

Z powazaniem: Lukas CoX

-- To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]

Odpowiedź listem elektroniczym