Mam problem....

sprzÄt : pÅyta GA V7-880 (VIA82xx), dysk SATA karta M-Audio 1010LT,
ReiserFS

wczoraj polegÅem (znaczy siÄ kernel panic o 2.00 w nocy) gdy spatchowane
jajko 2.6.11.7 nie wstaÅo....

no i zatem mam pytanie,jako Åe generalnie na Åadnym z jajek serii 2.6.x
nie dziaÅa mi dÅwiÄk (nie wiem czemu - a powinien ale to moÅe bug w
jajku)- jakiego patcha low-latency mam uÅyÄ dla jajek serii 2.4.30 (ew.
2.4.29)

moÅe macie jakieÅ konkretne doÅwiadczenia z systemami czasu
rzeczywistego ?? no i chciaÅbym korzystaÄ z dobrodziejstw systemu
stawianego na jajeczkach 2.6 (udev itp)

zatem proponowany patch powinien dawaÄ te wszystkie dobrodziejstwa..
albo znakomitÄ ich wiÄkszoÅÄ ..

Piotr