na SDI mam freesco - www.freesco.org (po dÅugich bojach z debianem -
wybraÅem minidystrybucjÄ

startuje z dyskietki, raczej na NEO powinno chodziÄ, sprawuje siÄ dobrze
dysk owszem, moÅna daÄ jakiÅ - fajnie bo cache'uje pliki :)

jak dasz procka Pentium a'la 80Mhz to nawet bez wentylatorka
pochodzi :)) i cichutko jest :)

do sprzÄtowego routera ma siÄ to tak, Åe jest po prostu milsze - jak mi
siÄ ktoÅ wbija to ban po IP i wsio smiga, a nie Åe mi ÅÄcze zwalnia bo
komuÅ siÄ spodobaÅo synflood'a albo coÅ innego zrobiÄ :)

Piotr

 09-05-2005, pon o godzinie 21:05 +0200, BartÅomiej Grasza napisaÅ(a):