Witam

W najblizszym czasie bede stawial serwer, ktory bedzie hostem vmware.
Mam zamiar tam zainstalowac Debiana (Sarge) - jak system operacyjny
hosta. Vmware bedzie w wersji GSX (jedna z nowszych wersji 3 cos tam).
Serwer bedzie mial macierz dyskowa (RAID 1).

Mam pytanie dotyczace systemu plikow - jaki zapewni mi najwyzsza
wydajnosc w przypadku, gdy wirtualne dyski beda znajdowac sie w plikach.
 A moze kazda wirtualna maszyne umieszczac na osobnej partycji? (Ale to
rozwiazanie pozbawi mnie mozliwosci latwej modyfikacji wielkosci dyskow
wirtualnych hostow)

Moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym wzgledzie?
Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi.

--
Pozdrawiam, Dominik Juszczyk