Dnia wto, maj 17, 2005 at 04:26:02 +0200, BartÅomiej Grasza napisaÅ:
> Ciekaw jestem co myÅlicie o urzÄdzeniu o nastÄpujÄcej konfiguracji.
[ciach]

U mnie rolÄ takiego sprzÄtu sprawuje desktopowy dell z prockiem PII 350MHz
i 256 MB pamiÄci.

Dodatkowo dziaÅa tam peÅny squid, apache, poczta na ~20 kont, a procek siÄ
nudzi. Polecam szczegÃlnie "zainwestowanie" w stary markowy komputer, ze
wzglÄdu na stabilnoÅÄ, b.ciche wiatraki i zasilacze (komp ma przecieÅ
chodziÄ 24/7).

Jest to rozwiÄzanie w kaÅdy sposÃb lepsze od sprzÄtowego routera (jeÅli
pogodzimy siÄ z zajÄciem wiÄkszej iloÅci miejsca i szumem wentylatora).

Pozdrawiam!

--
aceJacek
http://olewaczers.eu.org/