> Dzięki za pomoc, ale ja mam taki dziwny problem, że Makus nie widzi moich
> płyt. Po ich wsadzeniu nic się nie dzieje. Sprawdzałem też czy widać je
> pod
> MacOSX. No i nie widać ich. Ponieważ mam starego iMaca to żeby je
> wyciągnąć
> muszę restartować kompa. Pod Linuksem na PC zawartość płyty jest widoczna.
> Szukałem w dokumentacji do cdrecorda i yaboota, czy trzeba płytki jakoś
> specjalnie wypalać, ale nic nie znalazłem.

Hello!
Ja od jakiegos miesiaca mam woody'ego na PowerMac'u 8500/120
Moze sobie system instalacyjny zabootuj z HDD? Zrobilem to BootX'em. (Ale
nie pamietam jak sie ma BootX do new-world powermac'ow) Trzeba tylko
kernel i root.img z pierwszego cd'ka instalacyjnego na dysk wrzucic. O ile
mnie pamiec nie myli, to powinne sie na dyskietkach dac przeniesc.(A jesli
widzisz pod Linuxem cd'ki, to na msdos'owych dyskietkach przenies).Potem
podczas instalacji mozesz sobie partycje z BootX'em wymazac, chyba ze
chcesz MacOSa zostawic =)
A, jeszcze jedno: te plytki z Debianem dosc dlugo sie montuja, wiec moze
to tylko brak cierpliwosci :P
A jeslibys jeszcze nie czytal, to dla PowerMac'ow instrukcja z ktorej
korzystalem:
http://www.debian.org/releases/stable/powerpc/install
Pozdro i powodzenia
           PawelZ