Dnia piątek, 3 czerwca 2005 22:53, Andrzej Mendel napisał:
> Nie wiem jak to jest pod KDE, ale pod GNOME to wygląda mniej więcej tak:
> 1: Wsadzasz USB sticka do portu, Hotplug go wykrywa.
> 2: Informacja o nowym urządzeniu jest udostępniana przez HAL
> 3: gnome-volume-manager nasłuchuje na wiadomości od HAL i jak odkryje,
> że jest nowe urządzenie, to spróbuje je zamontować poprzez pmount.
> 4: pmount jest suid root, może montować urządzenia bez wpisu w /etc/fstab.
> Do korzystania z pmount użytkownik musi być w grupie plugdev.
> Przynajmniej pod GNOME wszystko wtedy pięknie chodzi (CDROM wykrywa także).
> [...]

już prawie chodzi ale nie wiem czemu pmount upiera się na systemie plików ext2
bo na flashu ma fat
manager.c/949:
Mounted: /org/freedesktop/Hal/devices/block_32f3f256-7fd0-4ae1-81dc-030d80b2dc0e
Jun  3 23:23:54 localhost kernel: EXT2-fs error (device sda): ext2_check_page:
bad entry in directory #2:rec_len is smaller than minimal - offset=0,
inode=0, rec_len=0, name_len=0
Jun  3 23:23:54 localhost kernel: EXT2-fs error (device sda): ext2_readdir:
bad page in #2

** (nautilus:8097): WARNING **: Hit unhandled case 6 (Błąd We/Wy) in
fm_report_error_loading_directory

(nautilus:8097): Bonobo-WARNING **: Leaked a total of 1 refs to 1 bonobo
object(s)
Jun  3 23:23:57 localhost kernel: EXT2-fs error (device sda): ext2_readdir:
bad page in #2