Witam wszystkich.

Jak każdego dnia siedziałem sobie spokojnie i korzystałem z Anjuty gdy postanowiłem sobie przesunąć jeden z pasków narzędzi. Przesunąłem pasek, po jakimś czasie wyłączyłem środowisko i przy następnym uruchamianiu wyskakuje błąd. Nie za bardzo wiem, co teraz mogę z tym zrobić a zależy mi na działającym środowisku. Czy są jakieś sposoby, żeby znów powrócić do normalnego trybu pracy?

Pozdrawiam,
JRX

.-- JRX --> "alien" + "server" + /at + "op" + /dot + "pl"
If the words "open source" get you more excited than
the words "free porn"...you might be a Game Developer.
Registered Linux user# 383163