Witaj Szymon,

W Twoim liście datowanym 22 czerwca 2005 (12:55:56) można przeczytać:

SN> a co pokazuje:
SN> $ ls -l /var/log/btmp
SN> ??
SN> U mnie:
SN> -rw-rw-r--  1 root utmp /var/log/btmp

w Debianie widocznie takie sa prawa dla btmp

SN> O ile dobrze pamiętam do btmp lecą informacje o nieudanych próbach
SN> logowania. Nie pamiętam jak odczytać te informacje (plik jest binarny).
SN> Google Ci odpowiedzą.

z googli wyczytalem ze trzeba nadac chmod 0600, w innym wypadku jak
rowniez u Ciebie proby zapisu do btmp przy blednym hasle dla ssh beda
sie objawialy wlasnie w auth.log tym:

Excess permission or bad ownership on file /var/log/btmp

tez sie zdziwilem

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras