Hello all

  SDI. Potrzebuję przydzielić każdemu userowi w LAN-ie równe przepływności na
  interfejsie ppp0, ale tak, żeby było równo 1/10 przy 10 userach, 1/2 przy
  dwóch itd. Chciałbym również, aby w przyznanym w ten sposób *dynamicznie*
  paśmie poszczególnych userów niektóre usługi miały wyższy priorytet, np
  irc nad www. No i jeszcze lepiej, gdyby zasysanie konkretnych plików było
  wolniejsze niż innych (np deb przed mp3 :>). Wszystkie priorytety powinny
  być ustalane względnie, tzn. np:
  prio filetype deb = 2x prio filetype mp3 = 1/n pasma całkowitego przy n
userach na ppp0.
  prio irc = 5x prio www
  prio user n = prio user m (każdy po równo)
  itd...

  Da się to zrobić? Co potrzebuję?

  Słyszałem o cbq i squidzie, ale tego pierwszego nie znalazłem w bazie dpkg
  potato (2.2 r2). Skąd wziąć CBQ dla potato? Upgrade do woody na razie nie
  wchodzi w grę.

  Pozdro

--
Best regards,
 Jacek                          mailto:[EMAIL PROTECTED]

Odpowiedź listem elektroniczym