On Fri, Feb 15, 2002 at 07:46:48PM +0100, Rafal Zawadzki wrote:

> Ale spotka?o mnie mi?e zaskoczenie, na komputerze w pracy zainstalowa?em
> dzi? woody'ego, opera jak wy?ej i mam polskie czcionki na stronach. W
> domu taki sam zestaw i czcionek nie ma :/ Gdzie podrasowa? oper? aby
> naprawi? to?

wydaje mi si?, ?e co? ruszy?o si?. problemy mam z czcionkami gdy nie
korzystam z xfstt, w momencie kiedy korzystam to arial i times new roman
mam w dobrym kodowaniu. jak skonfigurowa? teo czcionki bybez xfss by?y
dobrze widziane w ixach ? bo opera potrzebuje nazw typu Arial a nie
[ttf] Arial....

--
  Rafa? Bluszcz Zawadzki Linux registered user #232814
 Ekg 171381 rafael(at)ats.com.pl /Not Tested On Animals/

Odpowiedź listem elektroniczym