On Thu, 04 Jul 2002 21:18:01 +0200
Mateusz Papiernik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> zależy ...

> jakich?

No wiec posypala sie baza pakietow a narzedzia nimi zarzadzajace nie
bardzo potrafily sobie z tym poradzic no i byly jakies bledy zwiazane z
modulami perla. Niestety nie jestem wstanie powiedziec co bylo tego
dokladna przyczyna gdyz mialem bardzo ograniczony dostep do tego
komputera wiec nie wiem co sie z nim dzialo doklanie. Poza tym nie mam
za bardzo zaufania do samego sprzetu (chodz dysk bad sectorow nie ma).

> agh, upgrade bedzie trwac bardzo dlugo - poza tym ja uzywam sida
> od roku na silnie eksploatowanej workstacji i nie mam zadnych problemow

To ze sie bedzie dlugo ciagnelo to mi nawet nie przeszkadza - najpierw
pociagne do cache pakieciki a potem je zainstaluje. Neta mam w ryczaucie
i mysle ze mi godzin starczy ;)

> na mój gust troszke mało...

Wiem, ze malo ale co poradze ... :(((

Taki mi sie jeszcze przypomnialo - jak sadziecie ile wolnego miejsca
bedzie mi potrzeba na dysku? Teraz mam sporo pakietow list nie bede
posylal ale /usr zajmuje 1.8G - chyba wszystko, a napewno zdecydowana
wiekszosc z pakietow (nie chce mi sie ciagnac bazy danych pakietow z
sida zeby zobaczyc co apt-get powie ;).

Ścibi <[EMAIL PROTECTED]>