> Mam problem z wyswietlaniem polskich znakow w Apachu. Czytalem juz
> archiwum grupy i znalazlem kilka porad i nic nie polagalo mam juz
> wylaczone AddDefaultCharset i AddDefaultCharsetName ale nadal nie
> wyswietla polskich znakow.

Jaki Apache? W ``potato'' byl rzeczywiscie problem z domyslnym
charsetem, ale zauwazylem, ze Apache z ``woodiego'' /1.3.26/ dziala
juz poprawnie bez wzgledu na to czy AddDefaultCharset jest wyremowany,
czy nie /ja zostawilem bez zmian, czyli domyslnym charsetem jest
ISO-8859-1/. Pytanie takze czy Twoje stronki sa odpowiednio zakodowane
i masz wlasciwy charset w meta?

Pozdrawiam serdecznie

Pawel Tecza