Witam

Mam problem ze skryptem cbq...
Otoz chce zeby kazdy ip mial max 20KB, a na router bylo dane 10Mbps
napisalem wiec taki skrypt:

tc qdisc add dev eth1 root handle 1: cbq bandwidth 10mbit avpkt 1000
class add dev eth1 parent 1:0 classid 1:1 cbq bandwidth 10mbit\
 rate 10mbit allot 1514 weight 1mbit prio 8 maxburst 20 avpkt 1000
Ta klasa byla tak ustawiona by na eth1 szlo 1mbps.
teraz wlasnie nie wiedzialem jak u zrobilem druga:

tc class add dev eth1 parent 1:1 classid 1:2 cbq bandwidth 10mbit \
 rate 1mbit allot 1514 weight 160kbit prio 5 maxburst 20 avpkt 1000 bounded

kolejka i filtr to juz automatem:
tc qdisc add dev eth1 parent 1:2 sfq quantum 1514b perturb 15
tc filter add dev eth1 parent 1:0 protocol ip prio 100 u32 match ip dst
192.168.0/24 flowid 1:2

moze ktos mi powiedziec jak wlasnie napisac klase 1:2 zeby kazdy ip mial
dokladnie max 20KB na jednym kompie do dziala. Nie mialem mozliwosci
przetestowac na kilku naraz w tym samym czasie. Wydaje mi sie ze owa klasa
przydzielila po 20KB na cale eth1, ale moge sie mylic..
Na pewno jest tu jakis fachowiec od tego i bedzie to wiedzial..

Pozdrawiam
B.