On Thu, 1 Aug 2002, Janusz A. Urbanowicz wrote:

> Ale jak jestem zapisany to je czytam, nie?
>
> Nie zapisywalem sie na te liste zeby czytac dyskusje przedszkolengo poziomu
> o konfigurowaniu vi czy sieci. Jak cos nie jest zwiazane SCISLE z debianem
> (to ze rzecz sie dzieje na debianie to za malo) to jego miejsce NIE JEST
> TUTAJ.

Jesli dyskusje sa przedszkolnego poziomu to przeciez nie musisz czytac
calosci. Ja napisalem Tylko dwie linijki z pyaniem, Ty odpowiedziales juz
nie wiem ile linii, jakbys odpisal jedna linijka jak to zrobic juz dawno
byloby po sprawie.

Tak czy inaczej dziekuje za wszelkie uwagi i propnuje zamknac temat i
zaczekac na nastepny.
--
mirek

Odpowiedź listem elektroniczym