Simo^ wrote:

>  Aug  3 21:56:44 Serwer syslog-ng[363]: STATS: dropped 0
Mam to samo i nie przejmuję się tym :-)
Syslog-ng został wycofany (kept back) z pakietów przynajmniej w Sidzie.
Jednak pomimo to ciągle go używam, bo wydaje mi się na dzień dzisiejszy
najlepszym pakietem do logowania, ze względu na elastyczność.

PS. Zauważyłem, że ludzie nie chwalą się tym "co mają do logów". Kiedyś
pytałem parę osób na priv i zostałem olany :-) Nie wiem, boją się czy
temat nie istotny, żeby o nim rozmawiać ?
Przynajmniej jedna osoba z nich pisuje tutaj.
Zatem nie spodziewałbym się rozkwitu tego wątku.
--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak

Odpowiedź listem elektroniczym