On Sun, Aug 11, 2002 at 08:57:03PM +0200, Marcin Sochacki wrote:
> Mam wrazenie, ze zarowno pytajacy jak i odpowiadajacy potrzebuja solidnego
> przejrzenia dokumentacji.

A mi sie wydaje ze powinienes sprawdzic zanim zarzucisz komus brak
wiedzy. To co pisalem ze upgrade i dist-upgrade
roznie sie zachowuja jest calkowita prawda, i mam wrazenie to to ty
powinienes zajrzec to dokumentacji i poczytac o roznicach :)
A konkretnie mozesz poczytac o tym w apt-howto:
pakiet apt-howto-pl
plik: /usr/share/doc/Debian/pl/apt-howto.txt.gz
rozdzialy - glownie 3.5

Oczywiscie masz racje ze status pakietu kept back  pojawi sie rowniez
wtedy kiedy ustawisz pakiet na hold, ale nie jest to jedyny przypadek.
Dalej w swojej wypowiedzi proponowalem sprobowanie apt-get install groff
- to zainstaluje nowsza wersje pakietu nawet gdy byl on na hold
(pojawie sie wtedy komunikat: The following held packages will be
changed:) wiec moja odpowiedz byla jak najbardziej poprawna.

--
Przemyslaw Swiderski
irc: #debian.pl

Odpowiedź listem elektroniczym