On Tue, Aug 20, 2002 at 08:23:00AM +0200, Maj Krzysztof wrote:

> Nie gra muzyka z muzycznych plyt CD:
> syrius:/mnt/old# xmcd
> CD audio: ioctl error on /dev/cdrom: cmd=CDROMVOLCTRL errno=5

  Sprawdź czy masz linka /dev/cdrom i czy wskazuje na twój CDROM.

> Tryb AGPMode x4 dla XFree 4.2.0: przy x4 dziwne paski na ekranie,
>       x2 dziala, ale wiesza glxgears. Czy ta wersja X-Window
>       bierze pod uwage ta dyrektywe?

  Mój G400 pod windą twierdzi, że pracuje z AGPx2, pod Linuksem mam
AGPx4 w konfig wszyte ale GL nie używam w ogóle - jak używałem to
działało wszystko co mogło (w tym glxgears).

> Update-alternatices, jak tego uzywac i co moge zrobic pozytecznego przy
> pomocy tego narzedzia?

man update-alternatives :)
"update-altenatives --config x-window-manager" ustawia defaultowy WM
itp..

> Gdzie jest skrypt gtk-config?

libgtk1.2-dev

> Jak wczytac napisy do xine'a?