>witam
>jestem nowy na liscie i jestem nowym uzytkownikiem debiana
>do tej pory uzywalem redhata
>zwracam sie z pytaniem moze zbyt prostym
>potrzebuje wiedziec jakie zainstalowac pakiety(minimum z xfs) do
>uruchomienia x-ow
>nie chce intalowac pakietu x-window-system bo wrzuca za duzo co nie jest mi
>potrzebne np twm, xterm, xdm itp.
>ja potrzebuje uruchomic serwer x serwer fontow (minimum do uruchomienia X)
>posiadam debiana 3
>z gory dzieki

                                                                stermar
witam
moze cos takiego

apt-get install xfree86-common

zainstaluje pakiet i wszystko co jest mu niebedne do dziaƂania, biblioteki itp

xterm raczej bedzie ci potszebny.

polecam jednak zainstlowac
x-window-system
bo moze okazac sie ze brakue czegos waznego
z x-sow mam zainstalowane takie pakiety moze bedzie pomocne
xdm
xfonts-100dpi-tr
xfonts-base-transcoded
xfonts-base