Witam grupowiczów

1)

Mam lokalne (i nie tylko) repozytorium apt, i zastanawia mnie jak
dobrze/poprawnie/debianowo ? uploadować pakiety... wiem, że istnieje
dupload, dput, niestety nie zabardzo miałem czas zaznajomić się z tymi
programami.. może ktoś je poleci ?

Chodzi mi o taki scenariusz:

debuild && fajny_program_uploadujący_to_od_razu

2)

        Czego szanowni grupowicze używają do mirrorowania pakietów. Ja obecnie
        używam apt-move, ale nie zabardzo mi się podoba (pakiety są
        pogrupowane tak jak w Potato, nie ma pool...). Poza tym, chciałbym
        mieć pełen mirror, czyli żeby base system także był mirrorowany, nie
        tylko pakiety... Obecnie jak instaluje po sieci, musze brać basesystem
        z netu, dopiero po tej operacji lokalny mirror pakietów (do instalacji
        samych pakietów)..

3)

        Tu pytanie do maintainerów, lub paczkujących, możecie mniej więcej
        opisać narzędzia jakie wykorzystujecie do paczkowania, czy macie
        swoje ? Ja wiem jak ja to robie :)
        Pytanie może troche retoryczne (ktoś może powiedzieć: fakeroot
        debian/rules binary i koniec :)..

Pozdrowionka

ps. sorki ze tak długo, ale chciałbym ruszyć jakąś dyskusje, nudzi mnie
czytanie postów jak uruchomić myszke, czy X'y (wiem, ja też kiedyś byłem
początkującym, dlatego bez obrazy...)...

--
|  R O B E R T  ; :' ;  Z A R O N . D E B I A N . P L  |