On Thu, 3 Oct 2002, Paweł Tęcza wrote:
> Ja wole to robic po debianowemu, czyli
>
> cd /usr/src/linux
> make-kpkg --config menu --revision MyKernel1.0+foo
>     --append-to-version -foo kernel_image
> dpkg -i ../kernel-image-2.x.x-foo_MyKernel1.0+foo_i386.deb.

w tym przypadku menu wyboru (menuconfig) pokaże Ci sie tylko,
gdy masz świerze źródła kernel'a prosto z tarballa, gdy to jest n-ta
kompilacja nie zobaczysz menu w którym można zmieniać opcje.

Jeśli nie chce Ci się klepać standrdowego make menuconfig to musisz zawsze
miec swierze zrodla kernela lub robic make-kpkg clean.

--config stosuje sie przy lataniu, żeby zmienic domyslne menu

To tak dla ścisłości, ale chyba sie nie pomyliłem

P.S widze, że naprawdę pokochałeś kernel-package :)

Debian:The most software, the most people. The biggest is still the best
--[ debian.e-legionowo.pl ]----------------------------[ FBSD.glt.pl ]--

Odpowiedź listem elektroniczym