Po restarcie z nowo skompilowanym jądrem (2.2.20, 2.4.16, 2.4.18), w X’ach szaleje mi kursor, mysz zachowuje się jak gdyby była nadwrażliwa dosłownie “lata” po całym ekranie, a po chwili w ogóle nie reaguje. Jestem pewien(prawie), że przed kompilacją ustawiam złe parametry. Mysz zwykła (PS2), pod standardowym “2.2.20-idepci” działa bez zarzutów. Dałem się namówić na g****any winmodem (sam jestem sobie winien), a ten przy instalacji potrzebuje źródeł jądra – z resztą sami lepiej wiecie.

Szanowni użytkownicy najwspanialszego OS’u na świecie na co powinienem zwrócić szczególną uwagę, jakich parametrów nie powinienem pominąć.