On Mon, 18 Nov 2002, Pawel Kowalski wrote:

> A w jakim innym celu zbiera informacje na temat mojej maszyny/sieci ?
> Przecie偶 nie dla cel贸w statysztycznych ...
Zbieranie informacji nie jest przest臋pstwem. R贸wnie dobrze m贸g艂by艣
argumentowa膰, 偶e wchodz臋 rozejrze膰 si臋 do sklepu 偶eby wiedzie膰 co mog臋 z
niego ukra艣膰 i za to mnie aresztowa膰.
> Zreszt膮 - nawet JE艢LI kto艣 si臋 BAWI艁 - wole potraktowa膰 to jako atak - w 7
> przypadkach na 10 oka偶e si臋 偶e mia艂em racje.
> A tych pozosta艂ych 3 ... c贸偶, dzieci nie powinny bawi膰 si臋 zapa艂kami....
To jest wydawanie wyroku, zanim udowodniona zostanie wina. I jak ma si臋
to do prawa, kt贸re ci臋 interesuje?

JA

Odpowiedź listem elektroniczym