On Wed, Nov 27, 2002 at 03:03:33PM +0100, Łukasz Nowak wrote:

> Hm, a ja wolę parted, bo "klienta" na Norton Ghosta nie stać :)

Hm... nie jestem przekonany co do tego wszystkiego ma parted, ale nieistotne.
Skoro nie stac Cie na Ghosta, to mozesz zawsze skorzystac z darmowych narzedzi
jakimi sa NFS i dd - robie tak od lat jesli chodzi o 'klonowanie'
dyskow/komputerow w roznej masci pracowniach komputerowych i kafejkach, i
zapewniam, ze sprawdza sie bezblednie.

pzdr
Koniu

Odpowiedź listem elektroniczym