On Fri, 13 Dec 2002, Mikołaj Menke wrote:

:> Dwóch użytkowników przekroczyło u mnie hard limit! Jak to możliwe?
:> Dodam, że od pewnego czasu po resecie kiedy chcę ustawić quotę przy
:> pomocy quotatool to wyskakuje, że nie ma takiego procesu jak quota czy
:> coś w tym stylu. Po wydaniu komendy 'quotaon -a' wszystko jest ok. Po
:> pierwsze czy to może być przyczyna? Po drugie co zrobić żeby quota
:> zawsze działała?
:> To wyciągnąłem z raportu:
:>
:> *** Report for user quotas on device /dev/hde6
:> Block grace time: 7days; Inode grace time: 7days
:>                         Block limits                File limits
:> User            used    soft    hard  grace    used  soft  hard  grace
:> ----------------------------------------------------------------------
:> user1     +-  150732   24576   30720  6days     143     0     0
:> *** Report for user quotas on device /dev/hde7
[...]
:> user2     +-   35804    8192   10240  6days       1     0     0
wypada od czasu do czasu wykonac magiczna komende quotacheck -vuag .. tak
dla zasady i swietego spokoju

Tomasz T. Ciaszczyk      [EMAIL PROTECTED]      http://ciacho.pl/
          We're here to give you a computer, not a religion.
   -- attributed to Bob Pariseau, at the introduction of the Amiga

Odpowiedź listem elektroniczym