Michal Politowski <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Spróbuj raczej
> Option                "XkbLayout"     "pl+moj_alt(mykeys)"

Hmm, też coś mi jeszcze nie działa dobrze ale inaczej, będę
eksperymentował.

W międzyczasie spytam: czy składnia używana tutaj oraz składnia i
semantyka plików xkb są w ogóle gdziekolwiek opisane?

--
( Marcin Kasperski   | Working overtime sucks the spirit and motivation      )
( http://www.mk.w.pl |               out of a team. (Wells)                  )

Odpowiedź listem elektroniczym