On czw, 2002-12-19 at 00:03, Łukasz Nowak wrote:
> Witam,

Jezeli chodzi o zgrywanie ext2, to jest polecenie "dump" (pakiet
"dump"), robi to wszystko co mowisz i umozliwia odzyskiwanie nawet
pojedynczych plikow. Po drodze puszcza sie bzip2 | ssh 'cat >plik'
i mozna przezucac sie kopiami pomiedzy komputerami.

> apt-cache search backup :)
> Poza tym, dość dobrym rozwiązaniem jest tar + find z plikiem
> zawierającym datę ostatniego backupu (powrównujesz daty modyfikacji, po
> backupie touch).
Dump sam sobie zpisuje co juz zrobil, trzeba mu tylko podac, ktory
pozimom "przyrostowosci".

> Co do wysyłania przez sieć to scp lub https Twoim przyjacielem. :)
No wlasnie :-)

Odpowiedź listem elektroniczym