On Thu, Dec 19, 2002 at 07:27:46PM +0100, GreenLeaf wrote:
>   Druga sprawa - jak wygląda przejscie z exima 3.x na 4.x ? Konkretnie
>   chodzi mi o plik konfiguracyjny - są z tym jakieś problemy? (mam
>   nadzieje ze nie za duze - bardzo dopiescilem konfiguracje ;)

Musze cie zmartwic - z tego co mi obilo sie o uszy roznice sa bardzo
duze, a format pliku konfiguracyjnego calkiem inny.

Cytat:
Because the configuration file format has changed in a fundamental
way, the configuration cannot be converted automatically[1] and Exim
v4 comes as new packages (exim4-base+exim4-daemon-something) and not
as upgrade for Exim v3.

--

  _.|._ |_  _.    : Adam Byrtek, alpha@(irc.pl|debian.org)
 (_|||_)| |(_|    : gg 1802819, pgp 0xB25952C0
     |            : jid alpha.pl(at)jabber.org

Odpowiedź listem elektroniczym