Witam serdecznie Grupowiczów.

Potrzebuję złozyć na szybkiego komputer służący tylko i wyłącznie do
odtwarzania mp3 i CD-audio.
Oczywiście ma to obsługiwać ukochany Debianek :-)
Problem polega na tym, że komputer którym dysponuję nie posiada dysku i
nic nie wskazuje na to, że będzie do niego dysk. Jedyna rada, to odpalić
system z dyskietki lub z cd (chociaż bardziej mi pasuje wersja
dyskietkowa).
Czy jest jakaś minidystrybucja Debiana, która by się do tego nadawała?
Druga sprawa, to jak odpalić (zainstalować?) z dyskietki program do
odtwarzania?
Czekam niecierpliwie na pomysły.

Pozdrawiam
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |

Odpowiedź listem elektroniczym