Marcin Sochacki <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Not true.
>
> To o czym piszesz dotyczy przypadłości Netscape'a na Uniksie polegającej
> na zakodowanych "na sztywno" charsetach używanych w fontach wyświetlanych
> na motifowych widgetach (czyli dla przykładu przyciskach "Submit"
> w formularzach).
>
> Wysyłanie i czytanie polskich listów/newsów w Netscape 4.x jest bezproblemowe.
> Wystarczy ustawić kodowanie iso-8859-2 (View -> Character set) i następnie
> wybrać "Set default character set". Tę czynność trzeba wykonać zarówno
> w okienku czytania, jak i edycji listu. (Na marginesie dodam tylko, że
> [...]

Nie chcę się jakoś szczególnie sprzeczać bo netscape4 nie używam już
od ponad roku ale o ile pamiętam, powyższe działało dla *czytania*
listów natomiast dla edycji wysyłanego listu nijak nie dało się
wymusić.

--
( Marcin Kasperski   | Software is not released, it is allowed to escape.    )
( http://www.mk.w.pl |                                                       )

Odpowiedź listem elektroniczym