A Mikołaj Menke <[EMAIL PROTECTED]> na to:

> Narazie doszedłem do czegoś takiego: 'sane-find-scanner' znajduje
> Microtek 4800. 'scanimage -L' wywala, że nie ma skanera. Ponoć
> spowodowane jest to tym, że sane nie obsługuje mojego skanera.
> Przerzuciłem się nawet na unstable, a miałem testing (narazie wszystko
> chodzi). Jeśli sane nie obsługuje to co mi pozostaje? Czy jest jakiś
> inny system obsługi skanerów? Czy mogę liczyć na wsparcie za jakiś
> czas?

Co do obsługi sprzętu to polecam Ci sprawdzenie na http://linuxnews.pl/
w dziale Hardware, czy Twój skaner jest poprawnie obsługiwany.

Co do distro Debiana to nie wiem. U mnie działa na stable.

Nie wiem co Ci poradzić.

rafał

--

[            Rafal Bujnowski ][ e-mail: [EMAIL PROTECTED]     ]
[   http://www.bujnor.iq.pl/ ][ ...To miejsce czeka na       ]