hello,

kiedys pisalem o dwoch problemach - pierwszy to dvd:

> [...]
> wyglada na to ze nikt nigdy nie spotkal sie z podobnym problemem - tak
> przynajmniej wynika z moich poszukiwan w googlach). jedyna podejrzana
> rzecz, ktora zauwazylem to taki wpis w dmesgu:
>
> VFS: Disk change detected on device ide1(22,0)
> hdc: packet command error: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> hdc: packet command error: error=0x54
> ATAPI device hdc:
>   Error: Illegal request -- (Sense key=0x05)
>   Cannot read medium - incompatible format -- (asc=0x30, ascq=0x02)
>   The failed "Send DVD Structure" packet command was:

sprawa juz sie rozwiazala - po prostu naped trzeba bylo 'rozdziewiczyc'
za pomoca narzedzia regionset (znalazlem w dokumentacji mplayera), bo
nie instalowalem windowsow i nie ustawialem tam niczego. pisze to
glownie ze wzgledow archiwalnych, zeby bylo gdzie odsylac ludzi z
podobnym problemem.

drugi problem wciaz jest nierozwiazany, a zaczyna mi na jego rozwiazaniu
coraz bardziej zalezec. mianowicie:

> [...]
> bezczelnie hda, hdb i jeden na raidzie ktory w rzeczywistosci jest tym
> samym co hdb. nie wiem czy logi z dmesga cos dadza, bo pisze mi tylko ze
> wykryto Promise RAID (czyli zgodnie z prawda), ze wykryl 1 array
> (zgodznie z prawda) i dopiero jak listuje liste partycji to cos jest nie
> tak (tzn. jest to lista partycji hdb a nie, powiedzmy hde). jest to
> drobiazg bo trzeci dysk i tak oddaje, ale z czystej ciekawosci - co
> zrobilem zle? "hde" to moj stary dysk z debianem, partycja root + swap.
> aha - bios widzi array 0 wlasciwie, wiec w gre wchodzi chyba tylko zla

wysylam to znowu, bo poprzedni mail poszedl w swieta, wiec domyslams ei
ze malo kto go przeczytal :)

--
pozdrawiam,
Tomasz Kotecki