On Wed, 22 Jan 2003, SOBOL wrote:

> 1)potrzebuje prostego antywirusa do debiana + postfix. zeby sie
> update'owal automatyczne. Może być płatny, na kilkanaście domen lub
> oczywiscie darmowy. Co byście polecili ?
>
> 2) czy uzywacie czegos do antyspamowania ? np blackholes.wirehub.net
> lub podobne rzeczy i czy zdarza sie wam ze to naprawde cos i kogos
> blokuje ? czy to tylko zabawa w ganianego? :)

poczta na postfix'ie
ja mam amavisa + sophos(niestety nie darmowy) - chodzio miodzio... ale sa
tez antyvirusy open source jak i "darmowe" komercyjne (takze sophos)

spam: mam blokade openrelay'ow, ale to coraz slabiej zaczyna dzialac...
robie przymiarki do spamassasina
tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
[EMAIL PROTECTED]      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA

Odpowiedź listem elektroniczym