On Fri, 2003-01-24 at 15:02, Marcin Owsiany wrote:

> sh-2.05b# dpkg-reconfigure --help
> Usage: dpkg-reconfigure [options] packages
> [...]
>   -f,  --frontend             Specify debconf frontend to use.

Niestety to nie dziala, najwyrazniej jeszcze jakies biblioteki
czy ustawienia, ale juz niemam pojecia jakie, jeszcze ostatnie proby i
najwyrazniej w nocy reinstalacja  (SIC skad ja to pamietam;) ) a byl to
moj pierwszy debian ba linux na workstacji, wytrzymywal wieczne
eksperymentowanie grubo ponad pol roku, zawsze dal sie odratowac i
dzialal jak nowy bez zajakniecia, niestety na awarie dysku niema
mocnych;(

Dzieki za pomoc