Firma zmieniła nazwę i musze coś zrobić żeby poczta wysyłana na [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED] i [EMAIL PROTECTED] docierała do tej samej skrzynki "user"
Wysyłana na zewnątrz ma być tylko z [EMAIL PROTECTED]
[...]
- ruter dostaje "poprzesyłki pocztowe" dla trzech domen
- śle je do relaya
- ten tłumaczy nazwy domen na jedna nową nazwę
[...]
Nie rozumiem po co całe tłumaczenie adresów - wystarczy wszystkie domeny
dodać jako lokalne i równoważne na serwerze poczty. Wtedy spełnia się
pierwszy postulat. Innym problemem jest to co wychodzi, ale tu chyba
trzeba userów wyedukować aby używali nazwy nowej domeny i tą domenę
przypisać jako główną (aby przedstawiał się nią serwer - choć to można by
pominąć) na serwerze pocztowym.
Należy tylko przypisać odpowiednio rekordy MX w DNS-ie aby wskazywały na
ten sam serwer niezależnie od domeny.
Poinstalowałem exima, sendmaila, qmail i łapki mi opadają ... ((potrafie samodzielnie zmienić datę w systemie)) ... ale, przerasta mnie ten problem.
W qmail-u taka operacja jest poprostu banalna :) (mogę pomóc)
--
Pozdrowienia
Robert

Odpowiedź listem elektroniczym