On Sun, 26 Jan 2003, calebr wrote:

> Czesc,
> chcialem sie zapytac jak sa robione takie rzeczy. Chodzi mi dokladnie o cos
> takiego. Loguje sie telnetem na jakis serv. Tam dosteje jakies pytania.
> Nastepnie od razu mam zalozone konto. Ma to cos wsuplnego z perlem? Jak nie
> to z czym? Jak to zrobic?

zamiast shalla, uruchamiany jest jakis program "zadajacy pytania" i
pewnei  automatycznie jakos tworzacy konto... to czy jest to w perlu czy w
czyms innym nie ma raczej znaczenia....

> PS. Szukam duzej ilosci tekstow, kursow na temat cgi. Google juz sprawdzilem
> :].
całe?

tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
[EMAIL PROTECTED]      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA

Odpowiedź listem elektroniczym