Cze! Mam pewien problem, otoz nie moge wylaczac kompa jako zwykly
uzytkownik, tylko jako root. Kumpel mi powiedzial zebym se w /bin stworzyl
do nich aliasy, tak wiec zrobilem i mam juz dostepne polecenia takie jak
shutdown, halt czy reboot ale po ich odpaleniu wyskakuje komunikat ze musze
byc root, wiec dodalem usera do grupy root  w /ect/group, ale to nic nie
zmienilo. HELP!

MISIEK

P.S. Ostatnio czytajac posty zauwazylem, ze wiele osob przedstawiajac swoj
problem nie jest pewnych cze jest on "debianowy", a przeciaz kazdy problem
zwiazany w jakis sposowb z DEBIANem [np. jak wczytac save'a we freecivie]
jest w pełni "debianowy".