Witam,
Pojawiła się u mnie potrzeba ustalania czasami listy połączeń, które przechodzą przez NAT-a. Może to być zwykłe przeglądanie połączeń np. z ip_conntrack. Ale
niestety dostaję tam połączenia, które już dawno temu zostały zakończone a
mają tam cały czas status ESTABLISHED. Z dokładniejszych testów wynika, że
są to połączenia, które z jakiś powodów nie zostały poprawnie zakończone.
Czy jest jakiś sposób, aby po pewnym czasie takie połączenia znikały z ip_conntrack i czy jest to normalne, że potrafią one wisieć tam bardzo długo (dzieje się to też dla połączeń lokalnych - netstat nie pokazuje ich mimo, że wiszą one w ip_conntrack). Ewentualnie czy jest jakiś inny sposób śledzenia połączeń (szczególnie dla NAT-a) ? Mam standardowe jądro instalacyjne Debianowe 2.4.18-bf-2.4. Dzięki za informację.
--
Pozdrowienia
Robert