On Sat, Jan 25, 2003 at 06:46:08PM +0100, bieniu wrote:
> [...]
> Need to get 0B of archives. After unpacking 197kB will be freed.
> Do you want to continue? [Y/n] y
> (Reading database ...
> dpkg: serious warning: files list file for package `ekg-dev' missing,
> assuming package has no files currently installed.
> 16987 files and directories currently installed.)
> Removing amavis-postfix ...
> No override present.
> dpkg: error processing amavis-postfix (--remove):
>  subprocess pre-removal script returned error exit status 2
> Errors were encountered while processing:

nie wiem jaki jest profeszynel debian łej rozwiązania tego problemu, ale ja w
takich chwilach robię
rzecz m/więcej następująca:

- vim /var/lib/dpkg/info/<nazwa-pakietu>.prerm
  i czytam sobie ten skrypt w poszukiewaniu błędów
- następnym ew. krokiem jest odpalenie go z ręki w celu zlokalizowania błędu
(sh -x się tu przydaje)
- jeśli skryptu nie da się / nie umiem poprawić, to zaraz na początku dodaję
linijkę 'exit 0'

pozwyższa metda jest w 100% skuteczna, bo wówczas skrypt ten nie ma wielkich
możliwości
zwrócenia 2 jako że zaraz na początku zwraca 0. proste?:)

k.