On Tuesday 28 of January 2003 20:43, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Wyczytałem gdzieś w sieci, że można zwiększyć szybkość systemu
> poprzez własnoręczną kompilację zasadniczych części systemu ze
> źródeł. Mam zamiar skompilować niektóre pakiety z debianowskich
> źródeł przez apt. Mam nadzieję, że dzięki temu mój system będzie
> działał trochę szybciej. Mam zamiar skompilować poza jajkiem, bo to
> zawsze sam kompiluję pod swego procka, też basha, glibc, X-y, i KDE.

apt-get install apt-build

postaraj się też skomplikować wszystko gcc-3.2, ale z tego co drużyna
#debian-kde mówiła - niewiele to daje i tak (tzn. na ich atlonikach 2k
jest to poprostu nieodczuwalne ;-)), o wiele większy wzrost szybkości
odczujesz używając kde 3.1 (albo nawet i paczek budowanych z cvs HEAD -
u mnie działają wyśmienicie i szybko [1] )
no i warto poczekać aż prelinkowanie stanie się możliwe w debianku
(czyli poczekać na xfree 4.3 [albo użyć nieoficjalnych paczek
DanielS-a], chyba że używasz jakiś dziwnych binarnych driverów nvidii -
to się nie doczekasz zapewne ;-/)

[1] - konq na moim baleronie 400MHz wstaje w ~2.5 sek. (z wyłączoną
opcją precacheowania go przez ksmserver)

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4