On Thu, Jan 30, 2003 at 11:30:26PM +0100, Piotr Kielech wrote:
> probelm. po wydaniu polecenia make menuconfig
> wywala mi error ze nie potrafi znalezc bibliotek
> ncurses. Nie jestem moze znawca, ale przeszukalem
> system i np wg dselecta taka biblioteka jest
> zainstalowana.

Sam pakiet libnazwabiblioteki zawiera sam plik ".so", dzięki któremu
można uruchamiać zlinkowane z nim programy.

Natomiast aby _skompilować_ jakiś program korzystający z biblioteki,
trzeba mieć jej nagłówki i dowiązanie symboliczne dla linkera. Te rzeczy
znajdują się w osobnym pakiecie (libnazwabiblioteki-dev, od
"DEVelopment") aby nie instalować niepotrzebnie plików, które nigdy nie
przydadzą się na maszynach na których nikt nie będzie nic kompilować.

pozdrawiam

Marcin
--
Marcin Owsiany <[EMAIL PROTECTED]>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216