Witam

Mam pewien problem z neostrada plus. Mianowucie chodzi
o sam fakt polaczenia sie do interentu. Niby wszystko ok.
 Odinstalowalem dselectem pppoe i zainstalowalem sobie
nowa wersje z tar-ow (ver 3.5). Po konfiguracji wszystko
wyglada wysmienicie. Komenda adsl-start neo pomiesza i
wyskskuje komunikat connect (dla scislosci neo jest
podlaczona do eth1, a na eth0 jest lan (pozniej mam to
zamiar rozdzielic na kompy w mej malej sieci domowej)), ale
nie wiem dlazczego nie ma pingu i zadna usluga nie dziala.
Tabela routingu wyglada wysmienicie (tj identycznie jak na
dzialajacym do tej pory serverze na slacku - tam tez robilem
tak samo i jakos to dziala a w debianie ni ruszy!). Sam juz nie
wiem co moze byc przyczyna takiego zachowania. Prosze o
pomoc bo juz wyczerpałem wszelkie możliwosći umysłowe :)
Pozdrawiam

PIOTREK

Odpowiedź listem elektroniczym