* Person Krzysiek Kielczewski <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Qmail jest bardzo bezpieczny i IMO prosty w konfiguracji. Zdecydowanie
> polecam: odpalasz i zapominasz. Żadnego wysypywania się, żadnych
> poprawek itd.

 ,,bardzo  bezpieczny'', czyli   Twoim   zdaniem który MTA  jest   zaledwie
 ,,bezpieczny'', a który najmniej?

> Jednak jeśli potrzebujesz cokolwiek więcej niż podstawowe usługi MTA, np
> połączenie z jakąś bazą sqlową, ldapem, jakieś poważniejsze filtrowanie,
> skomplikowane reguły dostarczania poczty to polecam exima. Również jest
> bezpieczny, trudniejszy w konfiguracji ale za to ma bardzo duże
> możliwości.

 Jeśli   już   mieć,    to     MTA    z     horyzontami   na      możliwość
 rozszerzenia. Niewygodnie co chwilę zmieniać MTA w zależności od potrzeb.

Salvador
--
::)^|^(::   Michał `Salvador' Jęczalik Jr       -- [EMAIL PROTECTED] --
:(:\:/:):                                       http://www.salvador.eu.org/

Odpowiedź listem elektroniczym