On Wed, Feb 19, 2003 at 01:15:28PM +0100, Kowalski Pawel wrote:

> Mniej więcej od połowy grudnia używam 2.4.20 +ac2, i jak na razie ani
> razu serwer nie sprawił mi problemów.
> Na kilku maszynach produkcyjnych używam 2.4.20 - i tu również, mimo dość
> sporego obciążenia, nie zaobserwowałem jakiś niepokojących objawów.

ja używam 2.4.20 na czterech maszynach i tylko na jednej obserwuję
dziwne zachowanie tego jądra (sprawa dotyczy swap'a, a dokładnie
zarządzania nim), jednak nigdzie nie zaobserwowałem jakiś
niebezpiecznych zachowań.

Pozdrowienia,          //    Keep It Simple Stupid!     //
Bartek.               //  http://sknauk.wpk.p.lodz.pl //