Dnia Wed, Feb 19, 2003 at 04:33:27PM +0100 badspirit napisaƂ/a:
> acha zapomnialem dodac musza byc to te cienkie podkladki (:
> tzn lepiej by bylo bo te grube kijowo wygladaja
>  idobrze by bylo zeby nie byly za bardzo chropowate
> tzn cos tam musza miec ale nie za bardzo zeby to nie draznilo
i jeszcze jedno, ostatnio jestem fanem materialowych padow (wierzch)
plastiki si kryja a i mysle, ze nadruk tanszy...

co do koszulek, o ktore mialem sie dowiedziec: cena wzrosla (ok 18-20zl
przy 100 sztukach) i mam tylko adres do firmy a niestety nie mam kiedy
sie do nich wybrac...

pzdr
yanek
PS z niecierpliwoscia czekam na wyszywanki
--
Andrzej DalasiƄski                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing